Schneider Electric a lansat aplicatia Customer Care by Schneider Electric, prin care le ofera clientilor acces facil 24/7 la servicii de suport specializat si informatii utile. Disponibila gratuit, in 11 limbi straine, pe dispozitivele iOSTM si AndroidTM, aceasta aplicatie reprezinta cea mai rapida si usoara cale de a contacta direct un reprezentant Schneider Electric, anunta compania, intr-un comunicat de presa.
Prin utilizarea functiei de cautare rapida sau prin scanarea unui cod QR, clientii pot accesa raspunsuri la intrebari frecvente si documentatia tehnica a produselor. De asemenea, acestia au posibilitatea de a cauta ghiduri tehnice si de a inregistra produse. Aplicatia le ofera clientilor acces rapid la asistenta specializata, acestia putandu-se conecta direct cu Centrul de Suport Clienti al Schneider Electric printr-o singura atingere a ecranului tactil sau prin e-mail.
Proiectata pentru dispozitivele iOSTM si AndroidTM, aplicatia Customer Care by Schneider Electric este disponibila gratuit pe Google PlayTM si in Apple App StoreSM, in 11 limbi straine, urmand sa includa in viitor noi limbi straine si caracteristici.
In Romania, Schneider Electric opereaza si un centru de suport clienti, infiintat in anul 2011 in Bucuresti, care functioneaza in prezent ca un hub regional pentru grupul Schneider Electric. Cei aproximativ 100 de angajati ai centrului ofera asistenta comerciala, logistica si tehnica prin telefon, web si email pentru 46 de tari, in 20 de limbi straine, pentru parteneri, distribuitori, dezvoltatori de tablouri electrice, integratori de sistem, electricieni si utilizatori finali ai solutiilor Schneider Electric.